HTML

myreport

utazás, írás, képek, szórakozás

Friss topikok

  • sesztu: sztem tiszta apja. egy barátom meg azt mondta, "olyan kis aranyos narancssárga:)" (2009.04.08. 13:58) Szofi, 24. hét

Linkblog

2009.03.21. 19:21 bohus

MSZP-kongresszus

 Gyurcsány Ferenc miniszterelnök szombaton bejelentette, hogy ha tényleg ő áll a válság megoldásának útjában, kész félre állni. A tanácskozás nem volt annyira feszült, mint az, amelyen őt választották Medgyessy Péter helyére, ennek ellenére a zárt ülés megkezdése előtt Dobrev Klára személyesen tessékelt ki az ülésteremből.

Igaz, Dobrev Klárával nekünk már múltunk van, ugyanis annak idején azt írtam, hogy Gyurcsány miniszterelnök-jelölő kongresszusán kendermintás kosztümben jelent meg. Később erről a Népszabadságnak azt nyilatkoztaBeszéltem azzal az indexes újságíróval, aki először dobta fel, hogy kendermintás kosztümben jelentem meg az MSZP miniszterelnök-választó kongresszusán. Sikerült elérnie, hogy soha többé nem vehetem fel nyilvánosan a kedvenc ruhámat. Szerintem juharfalevél.

Dobrev Klára régen jófej volt. Alább az Indexnek készített videóm.

 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://bohus.blog.hu/api/trackback/id/tr951016751

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: visit the following webpage 2018.11.07. 01:02:44

60 inch shower - How long does it take for modafinil to leave your

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása