HTML

myreport

utazás, írás, képek, szórakozás

Friss topikok

  • sesztu: sztem tiszta apja. egy barátom meg azt mondta, "olyan kis aranyos narancssárga:)" (2009.04.08. 13:58) Szofi, 24. hét

Linkblog

2009.03.20. 10:49 bohus

Rio de Janeiro, Sao Paulo

 Brazília csodálatos, és örök. Először 2006-ban voltam Fortalezában, és azóta ötször tértem vissza. 2007 őszén bejártam Rio-t, Sao Paulot és Fortalezát.

Az alábbi videó a Maracanában készült. A Fluminense 2:0-ra nyert a város szegényeinek csapata, a Flamengo ellen. Jobbra a Fluminense, a kétharmadát a stadionnak balra felé a Flamengo szurkolói foglalják el. Az alábbi videókat telefonnal: Sony Ericsson W850i-vel készítettem.

Sao Pauloban két hónapot töltöttem 2008 őszén. Állandóan esik az eső, iszonyatos a forgalom, de beleszerettem. A képen a városháza erdősített teteje és a belváros látszik. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bohus.blog.hu/api/trackback/id/tr881013701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása